Veelgestelde vragen

Kan ik iets wijzigen aan een etentje?

Neen, als een etentje is aangemaakt zijn wijzigingen voorlopig niet mogelijk.

Er word momenteel volop aan gewerkt om dit probleem op te lossen.

Hoe organiseer ik een etentje?

Bepaal een datum, uur en een menu. Bereken je kostprijs en stel je voorwaarden. Heb je nog geen toegang, vul dan eerst de inschrijvingspagina in. Ga vervolgens naar dashboard en klik op mijn etentjes en dan op een nieuw etentje organiseren.

Waarom kan ik mij op sommige etentjes niet inschrijven?

In het vierde kader staat hoeveel personen er nog kunnen inschrijven. Staat de teller op nul, dan is het etentje volzet en kan er niet meer opgeklikt worden.

Moet ik een ervaren kok zijn?

In het geheel niet. Je bepaalt zelf wat je aan je gasten voorschotelt. Dat kunnen gecompliceerde bereidingen of een uitgebreid menu zijn, maar evengoed een eenvoudige schotel.

Wie mag ik bij mij thuis aan tafel verwachten?

Dat blijft natuurlijk altijd een beetje een verrassing. Misschien heb je sommigen al eerder ontmoet op een etentje. Anderen leer je pas op het moment zelf kennen. Maar dat maakt het nu juist zo bijzonder. In elk geval zijn het mensen die ook van dit soort verrassingen houden.

Hoe reserveer ik een plaatsje?

Heb je nog geen toegang, vul dan eerst de inschrijvingspagina in. Klik vervolgens op een datum voor meer info en maak je reservatie. Je reservaties controleren of wijzigen doe je via mijn reservaties.

Kan ik meteen ook voor mijn echtgenoot(o)t(e) of vriend(in) reserveren?

Dat kan niet. Iedereen moet zich individueel inschrijven. Ook je partner moet zich registreren.

Hoeveel betaalt de gast en hoe wordt er afgerekend?

De kok doet de inkopen en deelt de kostprijs van de ingrediƫnten door het aantal gasten. Afrekenen gebeurt op de moment van het etentje.

Ik organiseer een etentje maar word op het laatste moment ziek?

Bij een boeking krijgt zowel de gastheer/-vrouw als de gast een bevestigingsmail. Daarin vind je de contactgegevens van je gasten. Je kan hen bellen of mailen.

Ik heb gereserveerd maar kan toch niet komen?

Je kan je weer uitschrijven zodat er opnieuw een plaats vrijkomt en een andere gast zich kan inschrijven. De gastheer/-vrouw wordt automatisch verwittigd.

Waarom moeten jullie zoveel persoonlijke gegevens hebben op het inschrijvingsformulier?

Een belangrijke bekommernis is de veiligheid van de gastheer/-vrouw. Om die te garanderen vragen we aan de gasten om zich volledig te identificeren.

Ik heb een restaurant of feestzaal. Kan ik ook etentjes organiseren?

Deze zijn aan te melden op het resto gedeelte van de website.